Sunday 5 October 2014

ESP : Soya Non-GMO

PROTEIN SOYA SHAKLEE IALAH NON-GMO SOY!





Selamat malam. Malam ni ade masa sikit. Sementara menati tetamu berkunjung, saya nak sambung entry tengahari tadi pasal ESP. Seperti yang umum tahu, ESP Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses. Selain daripada Non-GMO soya, ESP juga diproses tanpa baja dan racun serangga. Selaras dengan slogan Shaklee, sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi

ESP adalah energizing soy protien yang lengkap dengan 9 asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. Kenapa ASID AMINO ini penting??



✅ untuk membina otot
✅ untuk kuku
✅ untuk kesihatan Rambut
✅ untuk darah
✅ untuk organ dan kulit
✅ pengambilan yg KONSISTEN kunci kepada AWET MUDA

Bagaimana ESP meremajakan kulit?



~ ESP merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan PARUT. 

~ Pendek kata, kandungan protein dalam ESP memperbaiki sel dan kulit dari dalam.

Oleh sebabtu, selain selamat ia adalah dari bahan semulajadi. Nak kulit comel, cerah dan gebus kenalah cuba ESP, energizing soy protein daripafa Shaklee. Rugi tau u all tak try esp ni. Satu can tahan hampir dua bulan penggunaan. 


Pesanan dan pertanyaan, hubungi

Haryati Kamis
SID 913425
Call/sms/whatsApp 011 2883 9331

0 comments:

Post a Comment