Saturday 21 June 2014

SIHAT DAN CANTIK IDAMAN SETIAP WANITA




Setiap wanita di luar sana tak kiralah apa statusnya pasti inginkan kesihatan yang baik serta kelihatan cantik, gojes, menawan dan seertinya lah. Sape tak nak cantik kan? Cantik tak semestinya berkulit putih, bibir merah kan..sangat unik & universal maksudnya dan berbeza mengikut pandangan memasing..betul tak...cukuplah sekadar bersih kulit, kemas dan sedap mata memandang...asalkan suami suka itu lebih afdal...ini pendapat sayalah ;)....Kecantikan adalah dambaan semua wanita..(hohoho macam penah ku dengar tapi tak ingat..pinjam ya!!). Nak cantik di luar kenalah sihat di dalam..ye dak?? Bak kata orang, sihat dalam terserlah di luaran....memang betul..

Petang ni saya nak kongsi pasal Set Kesihatan Wanita ( Women's Health Set) Shaklee. Apa kebaikannya dan kenapa supplemen suplemen ni dicadangkan diambil oleh wanita.

Set Kecantikan Wanita


GLA Complex

♥melegakan kesakitan semasa datang haid, simptom PMS dan senggugut, sakit kepala, mengatur kitaran haid
♥melegakan tanda-tanda putusnya haid~menopos
♥mencantikkan kulit
♥meningkatkan kesuburan
♥mengurangkan alergi dan eczema


OsteMatrix

♥ membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.
♥mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.
♥membantu memberikan tidur yang lena
♥menghilangkan rasa letih serta lesu
♥membantu masalah sembelit dan buasir
♥melegakan sakit-sakit sendi


Omega Guard

♥ menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata
♥membantu mengurangkan kolesterol, membakar lemak & memperolehi berat badan yang ideal
♥mengurangkan risiko penyakit jantung

Rasa-rasanya kenapa ek 3 supplement ni wajib diambil oleh wanita. Ini anologi saya sendirilah ya, bila otak cerdas, pembuangan lawas, badan pun jadi ringan dan cergas sepanjang hari. Maklumlah wanita ni bekerja lebih 12 jam sehari terutamanya yang bekerjaya. OsteMatrix contohnya bukan sahaja membekalkan sumber kalsium malah memberi tidur yang lebih lena dan melegakan sendi sendi yang bergerak sepanjang hari. Manakala Gla pula menstabilkan hormon wanita agar bebas stress dan mencantikkan kulit. Kandungan Omega 6 dalam Gla dan Omega 3 dalam Omega mengawal kolestrol dan bertindak menurunkan berat badan wanita. Bila mesin sume diservis dengan tip top pasti perkhidmatannya juga mantop kan.





Segala pertanyaan / pesanan produk & konsultasi boleh hubungi saya :

Haryati Kamis | 913425
Call /SMS /whatsApp 011-2883 9331
FB : Atie Kamis
FB Page : Nutri Healthy

0 comments:

Post a Comment